Böyle akvaryum gördünüz mü?
Avrupa’nın ikinci, Türkiye’nin en büyük akvaryumu Başkent’te kapılarını açtı.
Nata Holding Yönetim Kurulu Başkanı Namık Tanık, bu projeyle alışılmışın dışına çıktıklarını belirterek,” Sadece bir alışveriş merkezi değil bir sosyal yaşam oluşturduk. 23 nisan’da kapılarını açtığımız akvaryumumuzda dörtyüzbin ziyaretçiye ulaştık” dedi.
Eklenme: 2012.10.05 15:56Son Güncellenme: 2012.10.06 08:36
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler