Antibiyotik kullanırken dikkat!
Uzmanlar, kışla birlikte gelen soğuk algınlığı, grip gibi üst solunum yolu enfeksiyonlarında doktorun bilgisi olmadan antibiyotik kullanımının zararlı olduğunu söylüyor.
Her ikisinin de tedavisinde, öncelikli olarak antibiyotik kullanımının yeri bulunmadığını söyleyen Dr. Erdoğdu, yatak istirahatinin yanı sıra ağrı kesici ve ateş düşürücü olan ilaçlar kullanılması gerektiğini belirtiyor ve daha sonradan bakteri enfeksiyonu gelişirse antibiyotik kullanılmasını tavsiye ediyor.
Eklenme: 2013.12.11 10:30Son Güncellenme: 2013.12.11 10:34
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler