90'ların ünlüleri şimdi ne yapıyor?
En büyük pişmanlığım, "Hayatımın hatası" diyebileceğim bir işti. Olsaydı ne güzel olurdu; dizi hala devam ediyor.
Eklenme: 2013.08.02 11:16Son Güncellenme: 2013.08.02 11:49
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler
İlçeler
Kategoriler
En büyük pişmanlığım, "Hayatımın hatası" diyebileceğim bir işti. Olsaydı ne güzel olurdu; dizi hala devam ediyor.
Eklenme: 2013.08.02 11:16Öne Çıkan Galeriler