37 yıldır sırrı çözülemiyor
Viking-1 uzay aracının 25 Temmuz 1976’da Mars’ta görüntülediği esrarengiz yapıların sırrı hala çözülemedi.
ABD, beş yıl sonra, Eylül 1992 senesinde fırlatılan Mars Observer aracını uzaya gönderdi. Keşif aracı, Mars yörüngesine inmeden üç gün önce kayboldu. Bu kadar uzay aracının kaybolması ya da görevlerini yerine getiremeden hasar görmeleri, bir çok uzman tarafından ‘teknik arıza’ olarak tanımlanacak bir durum değildi. Son söz, yine komplo teorisyenlerine kaldı: “Orada bizi istemeyen birileri var!”
Eklenme: 2012.09.28 09:40Son Güncellenme: 2012.09.29 08:29
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler