16 yıldır sadece 'fast food' yiyor
İngiltere'de yaşayan 21 yaşındaki bir kadın 16 yıldır sadece fast food ürünleri yiyebiliyor.
Sebze ve meyve fobisi hastalığına yakalanan kadın 15 yaşına kadar sadece cips yemiş. 15 yaşından sonra ise bütün gün yediği şeyler sadece pizza, hamburger, çizburger, kola, meyve suyu, bisküvi, çikolata ve gofretten ibaret. Bu kötü beslenme alışkanlığına rağmen 55 kilogram ağırlığında fit bir vücuda sahip olan kadının ayrıca ciddi bir hastalığı da bulunmuyor.
Son Güncellenme: 2013.11.07 20:47
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler