Yılbaşı için çam ağaçlarını kestiler
Site sakinlerinden Levent Özkarabaca ise, Oleyis 2 Sitesi'nde yapılan genel kurulda nitelikli çoğunluk olmadan ağaçların kesilmesi kararının alındığını belirterek, "Bugün itibariyle sitemizde bulunan 30 yıllık çam ağaçlarını kestiler. Bir cinayet bu. Bir çam ağacı en az 5 tane insanın ciğerine eş değer bir şey ve bu işin ticaretini yapıyorlar.
Eklenme: 2015.12.09 11:17Son Güncellenme: 2015.12.09 11:18
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler