"Yavru ayı Poyraz" yaşadığı dehşeti böyle unuttu
Orman ve Su işleri Bakanlığı 2. Bölge Müdürü Yahya Güngör, Poyraz'ın merkeze yaralı halde geldiğini ifade ederek, "Poyraz da merkezimize burada bulunan birçok ayı gibi yaralı bir şekilde gelmişti. Onun bakımı ve tedavisi yapıldı. Şu anda veteriner hekimlerimizin kontrolünde düzenli bir şekilde beslenerek, hayatını sürdürüyor. Biz tüm beslenme imkanlarını kurum olarak onlara sağlıyoruz. Gerek havuz, gerekse diğer alanlarımızda mutlu bir şekilde hayatlarını devam ettiriyorlar" dedi.
Eklenme: 2014.05.05 11:26Son Güncellenme: 2014.05.05 11:28
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler