Üsküdar'daki 90'lar evi nostalji tutkunlarını zamanda yolculuğa çıkarıyor

Üsküdar'daki "90'lar Evi' ziyaretçilerini zamanda yolculuğa çıkarıyor

"Amacımız geçmiş zamanı hatırlamaktı"
Evi eşi ile birlikte görmeye gelen Hüseyin Zeybek, "Bizim için de çok güzel hatıralar oldu. Çünkü amacımız geçmiş zamanı hatırlamaktı. Eski önlüklerimizi, kasetlerimizi gördük. Hatta ilk kasetimi burada buldum. Çocukluğumuzda üç defa televizyon patlattığımız Mario atarilerinden biriyle yeniden oynadık. Joystick'leri elimize alınca o günlere döndük. Bizim için güzel bir nostalji oldu. O dönemde bakkaldan aldığımız ürünlerin burada olması bizim için çok anlamlı. Her şeyi bu kadar özenle hazırlayanların ellerine sağlık" diye konuştu.

Eklenme: 2025.10.23 10:19
Son Güncellenme: 2025.10.23 10:22
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

TOGG'dan sıfır faizli mayıs kampanyası! TOGG...
TOGG'dan sıfır faizli mayıs kampanyası! TOGG...