Tornacı olarak başladı 4 fabrika sahibi oldu!

İzmir'in Torbalı ilçesinde, askerlik dönüşü tornacı olarak yeniden işe başlamak istediği tesis kapanınca kendi atölyesini açan girişimci, 17 yılda kurduğu 4 taş kırma ve eleme makinesi fabrikasıyla başarı hikayesine imza attı. Girişimci Fatih Bozkurt, "Şu anda 4 fabrikamız oldu ve bu noktaya gelmek kolay değil" dedi.

Stajını yaptığı fabrikanın hayatının dönüm noktası olduğunu belirten Bozkurt, şunları ifade etti:

"İlk atölyemize gelen ufak siparişler bizim çalışma alanımızı 500 metrekareden 5 bin metrekareye çıkarmamıza vesile oldu. Şu anda 4 fabrikamız oldu ve bu noktaya gelmek kolay değil. Özel hayatından, eşinden, çocuklarından, her şeyinden fedakarlık yapmak gerekiyor. Gecemizi gündüzümüze katarak kimi zaman tezgah başında yattık. Hala günde 17-18 saat çalışıyorum. Bir yurt dışı siparişinin yetişmesi gerekiyordu, 4 gün boyunca tezgahın başından hiç kalkmadım, sonunda tırnaklarımı tezgaha kaptırdım. Böyle çalışarak bu hallere geldik. Meslek lisesine gitmesiydim belki sanayide sıradan tornacı olacaktım. Okulumun beni oraya stajyer olarak göndermesiyle başlayan serüven bu noktalara geldi."

Eklenme: 2025.10.04 14:30
Son Güncellenme: 2025.10.04 14:32
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Renault Mart 2026 fiyat listesi yayınlandı! ...
Renault Mart 2026 fiyat listesi yayınlandı! ...