Teleferik Bursa'nın merkezine iniyor
Büyükşehir Belediyesi, Uludağ ile şehir merkezi arasında ulaşım köprüsü kurmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, BursaRay'ın Gökdere İstasyonu'na yapılacak teleferik istasyonuyla vatandaşların kentin kalbinden oteller bölgesine yaklaşık 25 dakikada ulaşabileceğini müjdeledi.
Eklenme: 2014.01.29 16:30
Son Güncellenme: 2014.01.29 16:30
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2014.01.29 16:30
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler