Tarihi posta pulları Bursa'da sergileniyor
Bursa Basın-Yayın Ve Enformasyon İl Müdürlüğü tarafından PTT Başmüdürlüğü işbirliği ile düzenlenen "iletişim temalı posta pulları sergisi" Vali Münir Karaloğlu tarafından Ördekli Kültür Merkezi'nde açıldı.
Eklenme: 2014.06.07 14:54
Son Güncellenme: 2014.06.07 14:57
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2014.06.07 14:57
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler