Sındırgı'da kadınlar üretiyor, doğal peynirler sofralara ulaşıyor
Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) tarafından desteklenen "50 Peynirli Şehrim" projesi kapsamında kurulan Sındırgı Belediyesi Butik Mandıra, kadınların emeğiyle üretime devam ediyor.
Ürünleri tadan vatandaşlar, doğal aroması, tuz dengesinin yerinde olması, hijyenik, katkısız üretimin yapılması ve ev yapımı lezzetini andırması nedeniyle peynirleri beğeniyle tüketiyor. İlçeye ziyaret için gelen bir vatandaş, "Marketten aldığımız peynirlerin tadı yok, buradaki peynirler çocukluğumuzun lezzeti gibi. Her gelişimizde alıyoruz" ifadelerini kullandı.
Eklenme: 2025.10.10 10:05Son Güncellenme: 2025.10.10 11:13
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler