Samsun'da 2 haftadır kayıp olan genç ilçede paniğe yol açtı: Vatandaşlar tedirgin
Samsun'da 2 haftadır kayıp olan genç ilçede paniğe yol açtı: Vatandaşlar tedirgin
Muhtar Özdemir: "5-6 yere girdi, ruh sağlığı bozuk olduğu için hızlı koşuyor, yetişemiyoruz"
Dikbıyık Mahalle Muhtarı Sedat Özdemir ise "Bir haftadır bu vatandaşı arıyoruz ama bulamıyoruz. Vatandaşlar da arıyor. Şu ana kadar 5-6 yere girdi. Yaklaşık 200 genç ve kolluk kuvvetleri arama çalışmalarını sürdürüyor. Mala zarar vermiyor, girdiği yerlerde yemek yiyor. Ruh sağlığı bozuk denildi. Şu ana kadar kimseye zarar vermedi. İnsanlarda aşırı bir tedirginlik var, çocuklar ve kadınlar çok korkuyor. Ruh sağlığı bozuk olduğu için hızlı koşuyor, yetişemiyoruz. Görünen noktalarda kayboluyor" ifadelerini kullandı.
Market sahibi Fatih Can da, "Bizim dükkâna saçı keserek giriyor. Manav tezgâhının üstünden geçiyor. İçerideki alarm sistemini gördükten sonra dükkanın arka tarafına geçiyor. Orada komşu fark edince kaçıyor ama biraz abur cubur alıyor" diye konuştu.
Genci arama çalışmaları sürüyor.
Son Güncellenme: 2025.10.23 15:40
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler