Öldükten sonra da kazandırıyorlar
Onlar bu dünyadan göçüp gitti. Ama ünleri nedeniyle öldükten sonra da para kazandırmaya devam ediyorlar. Plak endüstrisi ölmüş olan efsane sanatçıların albümlerini yeniden piyasaya sürüyor.
2009'da ölmesine rağmen sesiyle hâlâ aramızda. 2014'te "Xscape" piyasaya çıktı. Bu da "Michael" adlı albümün ardından Pop'un Kralı'nın ölümünden sonra çıkan 2. albümü. Yıldız prodüktör Timbaland, sanatçının 8 adet hiç yayınlanmamış parçasına miksaj masasında yeni bir enerji kattı. Parçalarda Mary J. Blige'den D'Angelo'ya kadar birçokları ona
eşlik ediyor. "Xscape", son olmayacak gibi görünüyor.
Son Güncellenme: 2015.08.18 15:39
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler