Kolej bitirdi, servet kazandı, sonra hepsini elinin tersiyle itti
1980'lerin Türkiye'sinin en güzel kadınlarından biriydi o... Işık Lisesi gibi Türkiye'nin en iyi eğitim veren kurumlarından birini bitirdi. Sonra da Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi'ne girdi... Genç bir insanın hayal edebileceği her şeye sahipti sözün kısası.
Bazı insanların, büyük kentte sürdürdüğü gösterişli ve bol kazançlı böylesine parlak bir hayatı bırakıp küçük bir yere yerleştiği için kendisine "deli" demesini de hiç umursamıyor.
Son Güncellenme: 2018.09.28 15:36
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler