Japonya ilk kez radyasyona maruz kalan bir işçinin öldüğünü doğruladı
Japonya, 2011'de meydana gelen deprem ve tsunaminin yol açtığı Fukuşima nükleer felaketin ardından ilk kez radyasyona maruz kalan bir işçinin hayatını kaybettiğini doğruladı.
Sızıntının tamamen kontrol altına alınıp santralin tasfiye edilmesinin on yıllar süreceği tahmin ediliyor.
Son Güncellenme: 2018.09.07 18:22
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler