İşsizlere müjde

Mevcut sistemde, işsizlik sigortası kapsamında bir işyerinde çalışırken; kendi istek ve kusuru dışında işini kaybedenler; son 120 gün içinde prim ödeyerek sürekli çalışmış ve son 3 yıl içinde en az 600 gün işsizlik sigortası primi ödemiş olmak şartıyla maaş alıyor. Bu şartları taşıyanlar kıdemlerine göre 10 aya kadar işsizlik maaşı alabiliyor. İşsizlik maaşı almanın kolaylaştırılması ve süresinin uzatılması da gündemde.

Eklenme: 2015.12.23 15:07
Son Güncellenme: 2015.12.23 15:10
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Ay-Yıldızlılarımız 24 yıl sonra tarih yazdı:...
Ay-Yıldızlılarımız 24 yıl sonra tarih yazdı:...