Hindistan'da iki tren aynı köprüde raydan çıktı 24 ölü
Hindistan'ın orta kesimlerindeki Madhya Pradeş eyaletinde iki yolcu treni raydan çıktı. İlk belirlemelere göre 24 yolcu öldü, 25 yolcu da yaralandı. İki trenin aynı köprüde bir kaç dakika arayla raydan çıkmasına yoğun yağış sonrası rayların çamur altında kalmasının neden olduğu açıklandı. Hint bakan soruşturma açıldığını duyurdu.
Başbakan Modi, iktidara geldikten sonra demiryollarını yenilemek için 137 milyar dolarlık bir proje başlatmayı planladıklarını açıklamıştı.
Eklenme: 2015.08.05 10:36Son Güncellenme: 2015.08.05 12:12
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler