Fukuşima'nın etkileri devam ediyor
Japonya'nın doğusunda 2 yıl önce yaşanan 9 büyüklüğündeki deprem ve onun tetiklediği tsunami sonrasında, nükleer santraldaki 3 reaktör devre dışı kalmış ve radyasyon sızıntısının tehlike derecesi Çernobil faciasındaki ile aynı seviyeye çıkmıştı.
Eklenme: 2015.09.16 10:21Son Güncellenme: 2015.09.16 10:25
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler