Fındık işçilerini taşıyan midibüs devrildi 1 ölü, 24 yaralı

Ordu'da fındık işçilerini taşıyan midibüsün devrilmesi sonucu 1 kişi öldü, 3'ü ağır 24 kişi yaralandı.

Vali Balkanlıoğlu, "Bugün çok üzücü bir kaza ile karşı karşıya kaldık. Mağdur ve fakir olan ekmeğinin peşinde olan insanlardı. Büyük ihmalin sonucu büyük bir kaza geçirdiler.

Boztepe'den inişte virajlı ve rampa yolda minibüsün freni boşalmış, gereğinden fazla yolcu olduğu söyleniyor bu konu ile ilgili arkadaşlarımız inceleme yapacak. 15 kişilik minibüste 25 insan olduğu söyleniyor.

Şu ana kadar yapılan tespitlerde 1 tane maalesef kaybımız var. Yaralılardan 3 kişinin yoğun bakımda olduğu söylendi. Allah yaralılara acil şifalar versin" dedi.

Eklenme: 2015.08.12 08:54
Son Güncellenme: 2015.08.12 08:56
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Türkiye'nin En Büyük Statları: Timsah Arena ...
Türkiye'nin En Büyük Statları: Timsah Arena ...