Doğum gününde neden pasta kesiyoruz?
Yemeğin başında çocuk, mumları üfleyerek söndürüyor ve şölen başlıyordu. Pastanın üzerindeki mumların sayısı çocuğun yaşından bir fazla oluyordu.
Bu bir fazla mum, bir gün sönecek hayatın ışığını simgeliyordu.
Son Güncellenme: 2015.08.31 18:59
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler