Diyarbakır'daki saldırıda 200 kiloluk bomba kullanılmış!

Saldırı ardından Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü, başta Terörle Mücadele ve İstihbarat Şube ekipleri, kapsamlı soruşturma başlattı. Görgü tanıklarının ifadeleri alınırken, bölgedeki Mobese ve güvenlik kameraları incelendi. Bomba yüklü aracı polis servisinin geçişi sırasında uzaktan kumanda ile infilak ettiren kişilerin 3 kişi olduğu ve lüks bir otomobile bilerek saldırının hemen ardından kaçtıkları belirlendi. Güvenlik kuvvetleri, saldırı öncesi, saldırganların bölgede keşif yaptıkları ve saldırının asıl hedefinin polis olduğunu değerlendirilirken, zırhlı polis servis aracının Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü'ne ait olduğu belirtildi.

Eklenme: 2016.05.11 16:53
Son Güncellenme: 2016.05.11 16:54
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bildiğiniz Bursa'yı unutun! Duyunca çok şaşı...
Bildiğiniz Bursa'yı unutun! Duyunca çok şaşı...