Çorum'da 14 yıl önce "3 aylık ömrün kaldı" denilen hasta, şimdi yeniden yürümenin sevincini yaşıyor.

Çorum'da 14 yıl önce "3 aylık ömrün kaldı" dediler: Şimdi yeniden yürümenin heyecanını yaşıyor

"'Yapılabilecek hiçbir şey kalmadı' deyip eve gönderildim"
Yaşadığı korku sebebiyle 2 yıl boyunca evden çıkamadığını kaydeden Erkoç, " 2011 yılında '2,5-3 ay ömrün kaldı, yapılabilecek hiçbir şey kalmadı' denilip eve gönderildiğimde o psikolojiye girdim. Hafta sonunu görür müyüm, oğlumun doğumu gününü görür müyüm, bir kaç ay daha yaşayabilir miyim diye çok üzülüyordum. 2 yıl yerimden hiç kalkmadan yattım. Sağımdan soluma bile babam çeviriyordu. Tedavim başlayıp ilk ayağa inanılmaz duygu yaşadım. Kendime gelemedim günlerce. Ayağa kalkabilmek çok farklı bir duyguymuş" diye konuştu.

Eklenme: 2025.10.16 09:42
Son Güncellenme: 2025.10.16 09:46
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bursa'ya geldiğinizde bu 15 yeri mutlaka görün
Bursa'ya geldiğinizde bu 15 yeri mutlaka görün