Çok değil, sadece 7 yıl gerisine şöyle bir bakın...
Nokia için dönüm noktası olan cep - N95
iPhone bir şeyi ispat etmişti: Arayüz ve basitlik, aslında kağıt üzerinde muhteşem görünen teknik özelliklerden baskın çıkabilirdi. Piyasa ise buna hazır değildi. N95, Symbian ile çalışıyordu. S60 arayüzü ise karışıktı. Ancak bu, o dönem için alışıldık bir durumdu.
Son Güncellenme: 2014.04.11 09:35
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler