BursaRay Kestel Hattı açıldı
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından kesintisiz ve konforlu ulaşımı kentin doğusuyla buluşturmak amacıyla projelendirilen BursaRay Kestel Hattı'nın tamamlanan son 3 istasyonu törenle hizmete girdi.
Eklenme: 2014.06.05 09:43
Son Güncellenme: 2014.06.05 12:32
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2014.06.05 12:32
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler