Bursa Uludağ'da sezon açıldı, pistler boş kaldı
Türkiye'nin önemli kayak merkezlerinden Uludağ'da sezon açıldı. Pistlerde beklenen doluluk görülmedi.
Uludağ'a sürekli gelen Fatma Tobak, "Bursa'dan geliyoruz. Uludağ çok güzel. Herkesi Uludağ'a bekliyoruz. Hayat burada neşe, eğlence her şey burada. Burası cennet gibi bir yer. Bizim için vazgeçilmez. Kar biraz var ama bundan sonra da kar yağışı bekliyoruz" dedi.
Son Güncellenme: 2017.12.15 14:45
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler