Bursa'nın simgesi teleferik açıldı
Bursa ile Uludağ arasında konforlu ulaşım imkanı sağlayacak yeni teleferik Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'ın da katıldığı törenle açıldı. Teferrüç-Sarılan arasında 23 dakikada gerçekleşen seferler 8 kişilik yeni kabinler sayesinde 12 dakikaya inerken, açılışın ilk gününde izdiham yaşandı.
Eklenme: 2014.06.19 12:45
Son Güncellenme: 2014.06.19 12:47
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2014.06.19 12:47
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler