Bursa'nın bu köyünde sandallar kadınlara emanet
"30 sene önce kadınlar göle çıkmıyordu. Sadece erkekler gidiyordu. Eşlerle birlikte çıkıldığında kazanılan para evde kalıyor, diğer türlü yarısı diğer balıkçı arkadaşın oluyordu. Bizim geçim kaynağımız, sadece balık. Bu köyde yaşayanların hepsi balık tutuyor ama genç nesil, artık uğraşmıyor. Benim oğlum 33 yaşında hiç göle çıkmadı, motor çalıştırmasını dahi bilmiyor."
Eklenme: 2013.11.03 18:52Son Güncellenme: 2013.11.03 18:55
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler