Bursa'da yaralı şahine Oda Başkanı sahip çıktı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde Ziraat Odası Başkanı Sezai Çelik, saha araştırması yaparken bulduğu yaralı yavru şahine sahip çıktı.
Yavru şahini alan Başkan Çelik, Ziraat Odasındaki veterinere kontrol ettirildi. Açık yarası olmayan yavru şahinin rehabilite edilmesi için Bursa Orman ve Su İşleri Müdürlüğü Yaban Hayvanları Koruma Şube Müdürlüğüne haber verildi.
Eklenme: 2014.01.17 23:23Son Güncellenme: 2014.01.18 01:00
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler