Bursa'da kim, nerede oy kullandı?
Bursalılar, 5 yıl boyunca görev yapacak yerel yöneticileri seçmek için sandık başına gitti. Peki, Bursa'nın yönetimine talip olan başkan adayları nerede oy kullandı?
Büyükşehir Belediye Başkanı ve adayı Recep Altepe, 1. Murat Ortaokulu'nda oy kullandı.
Eklenme: 2014.03.30 11:49Son Güncellenme: 2014.03.30 18:57
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler