Bursa'da gelin ata bindi, 'Ya nasip' dedi
Osmangazi Belediyesi'nin bu yıl 9'uncusu düzenlediği "Osman Gazi'yi Anma ve Bursa'nın Fethi Şenlikleri" kapsamında, geleneklerin yaşatılması amacıyla gerçekleştirilen köy şenliği, Soğukpınar ve Bağlı Köylerinde gerçekleştirildi.
Eklenme: 2013.04.07 20:01
Son Güncellenme: 2013.04.07 20:03
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2013.04.07 20:03
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler