Bursa'da bugün neler oldu? 4 Şubat 2014
Bursa'nın İnegöl İlçesi'nde, Karayolları Genel Müdürlüğü, otoyol için kamulaştırma karşılığı ödediği bedelin yarısını dava açarak Gedelek Köyü'ndeki çiftçiden geri istedi.
Eklenme: 2014.02.04 11:58Son Güncellenme: 2014.02.04 17:47
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler