Bursa'da bugün neler oldu? 30 Temmuz 2013
Vali Harput, valilik personelinin ramazan ayını kutladı. Harput, "Biz önce insan olarak niçin yaşadığımızı, bulunduğumuz yerde niçin bulunduğumuzu hiç unutmamalıyız. O masada niçin oturduğumuzu, o masadan milletin bizden ne beklediğini hiç unutmamalıyız. Çünkü o masa o makam çare makamı, o masa çare masası. Devlet çare için vardır dedik. Devlet mazeret beyan etmez dedik. Vatandaş o kapıya giderken ben devletime gidiyorum, devletin şefkatini de adaletini de hizmetini de orada göreceğim, alacağım diye geliyor. O vatandaşın umudunu, inancını aynı şekilde canlı şekilde muhafaza edip onun arzusunu yerine getirmek için varız dedik. Bugün çok güzel hizmetler yaparak Bursa gibi bir güzel şehirden başka yerlere gitmek üzere veda noktasına geldiniz. Bursa'da pek çok konuda Türkiye'nin en başarılı ili olduk. Bursa'da ne yaptıysak hepsi sizin eseriniz. Gerçekleştirdiğimiz pek çok şeyle Bursa tarihe geçti. Ecdadımıza karşı vefa sorumluluğumuzu düşündük ve bir de bizden sonra gelen büyük Türkiye'nin evlatlarına daha iyi bir Türkiye bırakmak istedik" dedi.
Eklenme: 2013.07.30 10:20Son Güncellenme: 2013.07.30 15:39
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler