Bursa'da bugün neler oldu? 30 Temmuz 2013
Et ve Süt Kurumu Genel Müdürü İsmail Kemaloğlu, Türkiye'de et açığının olduğunu belirterek, "'Biz üretmeyelim, dışarıdan alalım' mantığıyla olmaz. Türkiye üretmek zorunda. Ülkemizin müthiş bir zenginliği var. Bunu mutlaka kullanmamız gerekiyor" dedi.
Eklenme: 2013.07.30 10:20Son Güncellenme: 2013.07.30 15:39
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler