Bursa'da bugün neler oldu? 21 Şubat 2014
Ardından Emniyet Müdürü Şükrü Kaplan'ı makamında ziyaret eden Belediye Başkanı Alinur Aktaş, "Bizi ziyaret eden Emniyet Müdürümüz Şükrü Kaplan'a iade-i ziyarette bulunmak için geldik. Yeni görevinin hayırlı olmasını temenni ediyoruz. Ülkede güven ve asayişin üst seviyede olması çok önemlidir. Bunun sürdürülebilir olması lazım. İnegöl'ün gelişmesine paralel olarak, müdürümüz bu çalışmaları ideal hale getirecektir. Kendisini Bursa'daki görevinden tanıyorum. Kendisi bilgili ve birikimli birisidir. Kendisine kurum ve şahsım olarak gereken desteği vereceğiz. Yeni emniyet binasının İnegöl'e kazandırılması en büyük arzumuzdur. İnşallah onu da bu dönemde hep birlikte başarırız. Kendisine yeni görevinde başarılar ve kolaylıklar diliyorum" dedi.
Eklenme: 2014.02.21 15:09Son Güncellenme: 2014.02.21 18:14
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler