Bursa'da bugün neler oldu? 20 Temmuz 2013
Bu alanı Mudanya'ya ve Mudanyalı vatandaşların hizmetine kazandırmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirten Başkan Aktürk, "Vatandaşlarımızın kullanımı için belediye olarak ilçemizde her şeyin en iyisini gerçekleştirmeye özen gösteriyoruz. Bunlardan biri de hiç kuşkusuz yıkılan ve daha sonra atıl vaziyette kalan yel değirmeni arkasında kalan eski ceza evi alanında gerçekleştirmeye çalıştığımız yeni sosyal yaşam alanıdır. Bu bölgemizde yeşil alanları da geniş tutup, çimlemelerin dışında 50 tane yeni ağaç fidanı dikimini gerçekleştirdik. Bu bölgemiz ilçemizin en güzel yerlerinden biridir ve Mudanya'mızı kuş bakışı gören bir bölgeye hakim, burada ailelerimiz oturup dinlenebilecek, piknik yapabilecek, çocuklarımız oyunlar oynarken yetişkinler de spor aletleriyle sporlarını yapabilecekler. Yaptığımız çalışmaları vatandaşlarımızın benimsemeleri bizleri fazlasıyla mutlu etmektedir" dedi.
Eklenme: 2013.07.20 09:50Son Güncellenme: 2013.07.20 13:37
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler