Bursa'da bugün neler oldu? 20 Eylül 2013
Okul kantinlerinin denetlenmesi hakkında açıklama yapan İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Ömer Çelik, yeni eğitim ve öğretim yılının tüm veli, öğrenci ve öğretmenler için hayırlı olmasını dileyerek, denetimlerin 5996 sayılı Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda Ve Yem Kanunu çerçevesinde yapıldığını söyledi. Denetimler esnasında kantin sahipleri ile çalışanlarının güvenli gıda satışı konusunda bilgilendirildiğini ifade eden İl Müdürü Çelik, denetim programı kapsamında kantin denetimlerinin yıl boyunca aralıksız devam edeceğini anlattı.
Eklenme: 2013.09.20 08:39Son Güncellenme: 2013.09.20 16:17
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler