Bursa'da bugün neler oldu?19 AĞUSTOS 2013
Feyziye Köyü Laz Kültürü Yaşatma Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği Başkanı Mustafa Kaya, göreve kısa bir süre önce gelmelerine rağmen oluşturdukları genç ekiple köyleri ve Gemlik için ara vermeden çalıştıklarını söyledi. Köyün geliştirilmesi, daha yaşanabilir ve ulaşılabilir hale gelmesi, kültürünün yaşatılabilmesi, değerlerinin ortaya çıkması için tüm kurumlarla iletişim kurduklarını söyleyen Kaya, "Büyükşehir Belediyesi, Gemlik Belediyesi, İl Özel İdaresi, Gemlik Kaymakamlığı, Orman Bölge Müdürlüğü ve Buski yetkilileri, desteklerini bizlerden esirgemedi. Köyümüz için çok önem taşıyan Karagöl bölgesinin de eski güzelliğine kavuşması için yetkililerden söz aldık. Yakın zamanda başlatacağımız 'Her hemşerimizin bir ıhlamur ağacı olsun' kampanyasıyla ağaçlandırma çalışması yapacağız. Sahip olduğumuz kültürü yeni nesillere aktarma ve tanıtma amacını taşıyan köy şenliğimize katılan ve destek veren tüm hemşerilerimize ve kurumlara teşekkür ediyoruz" dedi.
Eklenme: 2013.08.19 08:24Son Güncellenme: 2013.08.19 18:16
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler