Bursa'da bugün neler oldu? 17 Ocak 2014
İşte detaylar...
Osmangazi Belediyesi'nin Tabakhaneler bölgesinde yürüttüğü temizlik çalışmaları sürüyor. Şimdiye kadar 250 kamyon çöp ve molozun bölgeden kaldırıldığı bildirildi.
Tabakhanelerin taşınmasının ardından fabrika sahiplerinin atıklarını ortada bırakması ve vatandaşların moloz dökmesiyle oluşan çöp dağları temizleniyor. Osmangazi Belediyesi, bir haftada bölgeden 250 kamyon çöp kaldırdı. Tabakhaneler bölgesinde incelemelerde bulunan Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, fabrika atıklarının yaydığı pis koku ve çöp yığınlarının ortadan kaldırılması için başlattıkları çalışma ile şu ana kadar 6 bin metreküpten fazla atığın bölgeden taşındığını söyledi.
Fen İşleri Müdürlüne bağlı 2 iş makinesi ve 5 kamyon ile yürütülen çalışmaların bölge temizlenene kadar süreceğini ifade eden Dündar, "Tabakhaneler bölgesi Osmangazi'nin en çok şikayet edilen yerlerinden. Tabakhane sahipleri bölgeden ayrıldıktan sonra buralar boş kaldı. Vatandaşlar da çöp ve molozlarını getirip bu bölgeye döktü. Fabrika sahipleri atıklarını temizlemeden gittiği için, bölge hem koku, hem de çöp dağları ile baş başa kaldı. Bunu ortadan kaldırmak için başlattığımız çalışmalarımız sürüyor" dedi.Osmangazi Belediyesi'nin Tabakhaneler bölgesinde yürüttüğü temizlik çalışmaları sürüyor. Şimdiye kadar 250 kamyon çöp ve molozun bölgeden kaldırıldığı bildirildi.
Tabakhanelerin taşınmasının ardından fabrika sahiplerinin atıklarını ortada bırakması ve vatandaşların moloz dökmesiyle oluşan çöp dağları temizleniyor. Osmangazi Belediyesi, bir haftada bölgeden 250 kamyon çöp kaldırdı. Tabakhaneler bölgesinde incelemelerde bulunan Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, fabrika atıklarının yaydığı pis koku ve çöp yığınlarının ortadan kaldırılması için başlattıkları çalışma ile şu ana kadar 6 bin metreküpten fazla atığın bölgeden taşındığını söyledi.
Fen İşleri Müdürlüne bağlı 2 iş makinesi ve 5 kamyon ile yürütülen çalışmaların bölge temizlenene kadar süreceğini ifade eden Dündar, "Tabakhaneler bölgesi Osmangazi'nin en çok şikayet edilen yerlerinden. Tabakhane sahipleri bölgeden ayrıldıktan sonra buralar boş kaldı. Vatandaşlar da çöp ve molozlarını getirip bu bölgeye döktü. Fabrika sahipleri atıklarını temizlemeden gittiği için, bölge hem koku, hem de çöp dağları ile baş başa kaldı. Bunu ortadan kaldırmak için başlattığımız çalışmalarımız sürüyor" dedi.
Son Güncellenme: 2014.01.17 21:14
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler