Bursa'da bugün neler oldu? 16 Temmuz 2013

Süt ve süt ürünleri işleme tesisi olarak kullanılacak binanın Keles Belediyesi ile BESAŞ arasında yapılan bir protokolle Büyükşehir Belediyesi´ne devredildiğini hatırlatan Başkan Altepe, "Daha önce TEKEL'e ait olan ve Keles Belediyesi'ne verilen bina, tesis kurulması ve bölgenin menfaatine çalışmalar yapılması için bize devredildi. Eksikliklerin tamamlanması, gerekli makine ekipmanının yerleştirilmesinin ardından üretime başlayacağız" dedi.

Eklenme: 2013.07.16 09:42
Son Güncellenme: 2013.07.16 19:34
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bu illerden arsa alan yaşadı: Bir bölgede ar...
Bu illerden arsa alan yaşadı: Bir bölgede ar...