Bursa'da bugün neler oldu? 16 Temmuz 2013
Süt ve süt ürünleri işleme tesisi olarak kullanılacak binanın Keles Belediyesi ile BESAŞ arasında yapılan bir protokolle Büyükşehir Belediyesi´ne devredildiğini hatırlatan Başkan Altepe, "Daha önce TEKEL'e ait olan ve Keles Belediyesi'ne verilen bina, tesis kurulması ve bölgenin menfaatine çalışmalar yapılması için bize devredildi. Eksikliklerin tamamlanması, gerekli makine ekipmanının yerleştirilmesinin ardından üretime başlayacağız" dedi.
Eklenme: 2013.07.16 09:42Son Güncellenme: 2013.07.16 19:34
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler