Bursa'da bugün neler oldu? 10 Şubat 2014
Bursa'da eğitim ve öğretim döneminin 2. yarı yılı başlarken, ana okulu ve ilkokulu öğrencileri süt içerek derslere başladı.
Eklenme: 2014.02.10 13:57Son Güncellenme: 2014.02.10 18:11
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler