Bursa'da bugün neler oldu? 10 Şubat 2014
Osmangazi Belediyesi, atık yağların biyodizele dönüştürülmesi için ALBİYOBİR firmasıyla protokol imzaladı.
Eklenme: 2014.02.10 13:57Son Güncellenme: 2014.02.10 18:11
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler
İlçeler
Kategoriler
Osmangazi Belediyesi, atık yağların biyodizele dönüştürülmesi için ALBİYOBİR firmasıyla protokol imzaladı.
Eklenme: 2014.02.10 13:57Öne Çıkan Galeriler