Bursa'da bugün neler oldu? 07 Mart 2014
İşte günün özeti...
Bursa'da 65 yaşındaki Nadire Uzabacı, Dünya Kadınlar Günü öncesinde 38 yıllık hayat arkadaşına böbreğini bağışladı. 65 yaşındaki Ali Uzabacı eşinden alınan böbrekle yeni bir hayatın kapısını aralarken, eşi Nadire Uzabacı da, tüm dünyada kutlanan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü öncesinde eşine böbreğini bağışlayarak kadınların sevdikleri için ne kadar fedakar olduklarını bir kez daha göstermiş oldu.
Kronik böbrek yetmezliği hastası olduğunu öğrenen 65 yaşındaki Ali Uzabacı'ya eşi Nadire Uzabacı' dan alınan böbrek, Böbrek Nakli Bölüm Başkanı Prof. Dr. Bülent Oktay ve ekibi tarafından nakledildi. Başarıyla gerçekleştirilen operasyonun ardından 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde eşinin fedakarlığıyla duygulanan ve sağlığına kavuşan Ali Uzabacı, yaşadıklarını şöyle anlattı: "Böbrek hastası olmak kolay değil. İnsan duyunca hayatının bir daha eskisi gibi olamayacağını anlıyor. Yaşadıkları, sevdikleri, kısacası tüm ömrü gözlerinin önünden geçiyor. Hayata, dünyanın fani olduğunu düşünüyor. Zaman zaman karamsarlığa kapılıyor. Ancak eşim benim üzülmeme bile fırsat vermedi. Gözünü bile kırpmadan bana böbreğini bağışlayacağını söyledi. Onun fedakarlığından hem çok duygulandım hem de eşim üzülür mü, acı çeker mi diye düşündüm. Testler yapıldı. Eşimin böbreğinin bana nakledilebileceğine karar verildi. 38 yıl boyunca bana can yoldaşlığı yaptı. Şimdi can yoldaşlığından öte, Allah'ın yardımıyla adeta yeniden doğmuşçasına sağlıklı hissetmemi sağladı. Diyalize girecekken, beni acılardan kurtardı. Onu çok seviyorum ve herkesin huzurunda bir kez daha teşekkür ediyorum."
Son Güncellenme: 2014.03.07 18:20
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler