Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa Orman Su İşleri 2. Bölge Müdürlüğü ekipleri, zararlı böceklere karşı keklik popülasyonunu artırmak için bin adet kınalı kekliği doğaya saldı.
Eklenme: 2013.06.17 09:29Son Güncellenme: 2013.06.21 09:31
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler