Bursa'da bir hafta böyle geçti
İznik'in Boyalıca beldesinde Büyükşehir Belediyesi'nin katkılarıyla yapılan sosyal tesisleri hizmete açan Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, 2014 yerel seçimlerinin hemen ardından yürürlüğe girecek Büyükşehir Kanunu ile birlikte ilçelere olan yatırımların katlanarak devam edeceğini söyledi.
Eklenme: 2013.06.10 09:48Son Güncellenme: 2013.06.14 17:23
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler