Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa Milletvekili Bedrettin Yıldırım, çeşitli temaslarda bulunmak üzere geldiği İnegöl'de Belediye Başkanı Alinur Aktaş'ı ziyaret etti. Yıldırım, "İnegöl'de güzel şeyler oluyor" dedi.
Eklenme: 2013.05.14 16:52Son Güncellenme: 2013.05.16 14:23
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler