Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursaspor'un altyapısında forma giyen ve Beşiktaş maçı öncesi attığı twitler gerekçesiyle kulüp ile ilişkisi kesilen Osman Kotaran, Beşiktaşlı olduğu için pişman olmadığını söyledi.
Eklenme: 2013.04.09 17:24Son Güncellenme: 2013.04.12 18:14
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler