Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da bir hafta böyle geçti
Sosyal Güvenlik Kurumu Bursa İl Müdürü Mükremin İspirli, düşük prim ödemenin de bir nevi kayıt dışılık olduğunu belirterek, "Eskiden ödenen prim tutarlarının emekli maaşına katkısı çok sınırlıydı. Yeni sistemde herkes ödediği prim oranında maaş alacak. SGK'nın kasasına ne kadar para giriyorsa, maaş olarak kişiye yansıması da aynı oranda olacak" dedi.
Eklenme: 2013.03.05 17:00Son Güncellenme: 2013.03.08 09:08
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler