Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'nın İznik ilçesinde 15 gündür Devlet Hastanesi'nde yatan bir hasta, "Başbakanımı göremiyorum" diyerek milletvekilinden televizyon istedi.
Eklenme: 2013.02.19 17:30Son Güncellenme: 2013.02.22 17:24
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler