Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa Büyükşehir Belediyesi, sel sularının yıktığı ve araçların dere içinden geçmek zorunda kaldığı Cumalıkızık ile Otosansit arasındaki iki köprüyü yenileyerek yeniden trafiğe açtı.
Eklenme: 2013.02.19 17:30Son Güncellenme: 2013.02.22 17:24
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler